بانک‌شهر؛ صدرنشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک های کشور

بانک‌شهر مقام نخست رتبه‌بندی بانک‌ها را شاخه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بدست‌آورد.

بانک شهر

بانک‌شهر؛ صدرنشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک های کشور

حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک‌شهر با بیان این مطلب گفت: این ارزیابی به تایید بانک مرکزی رسیده و بر اساس آن بانک‌شهر در سه ماهه دوم سال جاری موفق شده‌است، عنوان برترین بانک کشور را در شاخه حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از آن خود کند.

وی افزود: بانک‌شهر با شناسایی جایگاه و اهمیت شبکه‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات بانکی،سرمایه‌گذاری مناسبی برای حضور و فعالیت در این شبکه‌ها از جمله  تلگرام و اینستاگرام انجام داده‌است و موفق شد با ایجاد کانال‌های جدیدی برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در سپهر افکار عمومی و جذب مشتریان، در زمان کوتاهی مقام نخست جذب مخاطب و تعداد بازدیدکنندگان فضای مجازی را در شبکه بانکی کشور بدست‌آورد. این موفقیت در پی تولید و انتشار بیشترین محتوا در این شبکه‌ها به بانک‌شهر اختصاص یافته‌است.

عظیمی افزود: بنا بر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر موفق شد در سه ماهه دوم سال‌جاری با جذب ۱۱۲ هزار و ۷۵۳ کاربر، رتبه اول را در این بخش  به خود اختصاص دهد.

به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز این بانک توانست با جذب و ارتقای مخاطبان خود به ۵۹ هزار و ۹۵۰ نفر، در این بخش نیز جایگاه نخست را کسب کند.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطرنشان کرد: هم اکنون بانک شهر با کسب ۹۷۴٫۹ امتیاز در کانال تلگرام و ۷۶۰٫۵ امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدر نشین شبکه بانکی کشور درفضای مجازی است.

عظیمی با بیان این‌که با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه خواهدداشت، خاطر نشان کرد: کمپین “مردمان خوب شهر” در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز ، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامه‌های صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبت ها ، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین “از مردم برای مردم” با محوریت اعلام فعالیت های بانک در حوزه شهری و مسئولیت اجتماعی و همچنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به عنوان دستیار مشتریان بانک، از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و در نهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد.

بانک شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اینترنت اختصاصی یافته از سوی مخاطبان خود، در تمام ایام هفته پیام‌های منتشر شده در این شبکه ها را خاص فضای مجازی تولیدمی‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این فضا به آدرس ShahrBankOfficial از این اطلاعات بهره‌مند شوند .




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *